Mijn naam is Lydia Verhoeven, en ik heb ruim 24 jaar ervaring in de interieurbranche. Na een korte start bij Piet Klerx Meubelwereld, ben ik bij Meijs Wonen in Tilburg terecht gekomen. Ik ben daar begonnen als Administratief medewerker, maar al snel werden mijn werkzaamheden uitgebreid met bestellen, plannen, organiseren, marketing en alles wat achter de schermen bij een meubelzaak gebeurt.
De laatste 12 jaar gewerkt als bedrijfsleider, waarbij ik verantwoordelijk was voor de dagelijkse gang van zaken en het aansturen van een team. Het was mijn taak om ervoor te zorgen dat alles soepel verliep en dat klanten tevreden waren. In deze rol heb ik veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van bedrijfsprocessen, organisatie en administratie.
Met Lyvas wil ik deze expertise graag inzetten om jouw bedrijf naar een hoger plan te tillen. Ik begrijp als geen ander dat ondernemen draait om het creatieve proces en de passie voor jouw vakgebied. Maar ik weet ook dat er veel rompslomp bij komt kijken, en dat dit ten koste kan gaan van de tijd en energie die je aan jouw bedrijf wilt besteden. Daarom neem ik graag alle administratieve, financiële en organisatorische taken uit handen, zodat jij je weer kunt focussen op waar je goed in bent.
Of je nu een klein of groot interieurbedrijf hebt, ik help je graag verder. Samen kijken we naar jouw specifieke behoeften en maken we een plan op maat om jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren en jouw bedrijf te laten groeien. Wil je meer weten over mijn achtergrond en ervaring, of wil je weten hoe ik jouw bedrijf kan ondersteunen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik kijk er naar uit om met jou samen te werken en jouw bedrijf succesvol te maken.